среда, 22 ноября 2017 г.

"Народ мій є, Народ мій завжди буде, Ніхто не переможе мій народ!"



Революція гідності це — політичні та суспільні зміни в Україні з 21 листопада 2013 до лютого 2014 року, викликані відходом політичного керівництва країни від законодавчо закріпленого курсу на Європейську інтеграцію та подальшою протидією цьому курсу. «Революція гідності» не тільки сколихнула країну хвилею нечуваного патріотизму, а і показала важливість національної ідеї. Нині саме за неї триває боротьба, і те, наскільки ця боротьба буде успішною, залежить від кожного з нас. Майдан став випробуванням на цінність особистості людини, виміром людяності та гідності.                                                     
Не залишається поза увагою ця подія і в Нововодянському сільському будинку          культури. 21 листопада у Нововодянській бібліотеці відбувся захід "Народ мій є, Народ мій завжди буде, Ніхто не переможе мій народ!". На заході присутні та читали вірші та запалили свічки героям. Також всім присутнім було представлено перегляд  уривку відео факту про ті страшні події, які відбувались на майдані.  У читальній залі бібліотеки  діє розгорнута  книжково-ілюстративна виставка   « Україна територія Гідності і Свободи» .