четверг, 1 сентября 2016 г.




Я сьогодні йду до школи,
Вже нові настали дні,
Поможи, щаслива доле,
Бути вченому мені.
Я прийду до школи вчасно,
До науки там візьмусь,
Я навчусь писати красно
І читати на-у-чусь.
Я – школяр. Іду до школи,
Ждав науки стільки літ!
З книг пізнаю все навколо,
Україну й цілий світ.
Я сьогодні йду до школи
В товаристві школярів!..
Ясне сонечко над полем,
Ясне сонце в букварі!

У вересні, коли природа чарує своєю красою, до нас приходить свято Першого дзвоника. Позаду - чудові літні канікули, а попереду – новий навчальний рік.
Перший дзвоник… Ця шкільна традиція є чудовим святом, яке неможливо порівняти ні з яким іншим. Воно незабутнє, воно чарівне. Сьогодні двері  шкіл району вкотре відчинилися для першокласників, таких красивих, схвильованих і радісних. Але несе воно і сум. Сум для одинацятикласників, бо для них це останній Перший дзвоник.

У цьому році за шкільні парти сіли 1290 школярів, 130 з них – першокласники, 51 – випускників (з них в Октябрській об’єднаній територіальній громаді – 206 школярів, 18 – першокласників та 12 випускників). Педагогічні колективи, батьки, спонсори підготували школи до нового навчального року, щоб в класах було тепло, світло і затишно. На святі Першого дзвоника в Криворізькій ЗОШ І-ІІІ ст.  побувала та привітала школярів, їх батьків і вчителів начальник відділу культури і туризму Добропільської райдержадміністрації Юлія Літвінова.