понедельник, 15 октября 2018 г.

Святкове засідання жіночого клубу «Бабине літо»


«…Ми всі – одна сімя, єдина ми родина. Мільйони різних «я», а разом – Україна!» Під таким гаслом 14 жовтня в Добропільському СБК пройшло чергове засідання жіночого клубу «Бабине літо».


 На своєму засіданні учасниці клубу говорили про свято Покрови, традиції та звичаї українського народу. Також обговорювали, що для кожної учасниці є  родинні цінності. Такі відповіді лунали від жінок: « Сім’я – група близьких родичів, що проживають разом… Щастя – почуття цілковитого задоволення життям… Моя родина — це... «Маленьке королівство, у якому живуть добрі, чесні, радісні, вірні люди, яких об'єднує любов, взаєморозуміння»… «Моя фортеця, де я можу всім довіряти, де всі одне одного шанують і вибачають…». Для всіх учасниць та гостей заходу лунали пісні у виконанні народного колективу «Зорянка» та солістки студії сольного співу «Візит» Аліси Кравченко.



          Наприкінці жіночих посиденьок керівник закладу культури побажала всім  щастя, здоров'я, злагоди у родинах!
Захід відбувся при матеріальній підтримці депутата Добропільської районної ради, директора Добропільського СБК Надії  Кравченко.